Leveransevilkår

Dadler leverer kun i Norge.

 Momsen alltid er inkludere i  prisen (unntatt produkter fra BEAUTY&RELAX kategori)

Varer har Posten 2-12 leveringsdager. Vi gjør alltid vårt beste for å holde leveringstiden og for at du skal få hjem dine varer så fort som mulig. I de tilfeller hvor vi ikke har produktet på lager tar leveransen noe lengre tid, da vi må vente på leveranse fra våre leverandører.

Vi kan dessverre ikke dele opp en leveranse i flere sendinger. Ved bestilling av produkter som er tomt på lageret for tilfellet venter vi på første levering før vi sender hele din bestilling samlet. Om du vil ha en raskere levering på de produktene vi har på lager anbefaler vi deg å legge to bestillinger.

Tenk på at du alltid skal kunne vise legitimasjon ved utlevering/henting av varene. Kun personen med navnet på pakken kan hente den hos Posten. Om du vil endre navnet på pakken, endre leveringsadresse eller la pakken ligge lengre hos Posten koster dette 150 kr.

Servicepakke har alltid en fraktkostnad på 79 kr per leveranse (unntak ved bestilling for 2000 kr eller mer, da er Servicepakke gratis).

Bedriftspakke har alltid en fraktkostnad på 199 kr per leveranse.

Hjem-På-Døren alternativet har alltid en fraktkostnad på 399 kr per leveranse.

Om du velger å ikke hente din pakke på Posten debiterer vi deg et administrerende gebyr på 349 kroner.

 

Leveransestatus

Når vi har mottatt din bestilling får du en ordrebekreftelse fra oss på e-post. Du mottar også et kollinummer som du kan bruke hos Posten for å se status på din leveranse.

Om du har bestilt et produkt som er tomt på lager for tilfellet kontakter vi deg via mail med beregnet leveransedato. Om den bestilte varen har gått ut av produksjon har du mulighet til å avbryte kjøpet eller bytte til en annen farge/erstattningsvare.

 

Transportskade

Om en transportskade har oppstått har du ansvar for å innen kort tid gi beskjed til vår kundeservice. Vi ber deg å kontakte kundeservice så fort som mulig etter at du har oppdaget skaden, slik at vi kan håndtere saken. Derfor er det viktig at du går over dine produkter nøye, både utenpå og inni, rett etter at du har mottatt dem. Husk at du ikke får bruke det skadede produktet, og at du må beholde emballasjen, slik at hele pakken og varen kan kontrolleres for behandling av den rapporterte skaden.

Om du oppdager en transportskade skal du kontakte på e-post: dadler.no@gmail.com  Vennligst ta bilder av transportskaden og legg de ved i e-posten når du tar kontakt oss.

 

Leveransemåte

Når du legger en bestilling for 2000 kr eller mer byr vi deg på gratis frakt. Fraktfritt gjelder kun for servicepakke. Kassen skjønner automatisk når det skal være fraktfritt.